זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – עובר להליכת סרטן

תיקונים הם דבר נבזי. ההתנהגות שלהם נכלולית, מתעתעת, משתנה במהירות, מטעה ולמעשה כל כינוי גנאי שתחשבו עליו. התיקונים הטכניים הם רמאים בני רמאים. הם מתחילים איתך ככה וגומרים איתך אחרת. ואין לנו אלא לזרום עם השינוי.  ועל רקע הפתיח שמביע את התסכול שלי מסירובו של השוק לרדת מחד אבל מחוסר הרצון שלו לעלות, אתחיל את הניתוח.

השבוע האחרון התאפיין בעליות, אך מהסוג של עליות לשומקום. לא קביעת שיאים חדשים ולא שפלים חדשים וכחלוף הזמן ניתן לקבוע ששוק המניות האמריקאי עובד לדשדש בגבולות ברורים.

  • מבט על הגרף היומי מלמד שהשוק מדשדש בין 3,000 – 3,230 נקודות.
  • ברף התחתון תוכלו למצוא את הקונים וברף העליון את המוכרים
  • דשדוש מייצג איזון בין כוחות הביקוש לכוחות ההיצע ובשלב הנוכחי אין רמזים מניחים את הדעת לכיוון הפריצה.
  • המסר החיובי היא שגם היא תהיה כלפי מטה הרי שהיא תהיה מוגבלת בהיקפה.

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

דילוג לתוכן