זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

לא תחסום שור בדישו

הדשדוש הקצר נעלם כלא היה ושוק המניות מסתער בחמת זעם על שיא כל הזמנים. אבל לפני שיוכל לו, הוא חייב להתמודד עם מכשול לא פשוט. בניתוח הנוכחי אתקוף את השוק מזווית אחרת לגמרי היות ודעתי אודות הכיוון ידועה ואני לא מוצא טעם לחזור עליה שוב.

את תיאוריית גלי אליוט רובכם מכירים : וותיקה בתחום, מורכבת, מעניינת ושנויה במחלוקת. חלק סוגדים וחלק סולדים. איני שייך במקרה הזה לשום מחנה. אני משתמש כאשר ספירת הגלים ברורה ולעניות דעתי, כפי שאציג מיד, היא ברורה לחלוטין. אז בואו נצא לדרך.

  • את הגלים נוח יותר לספור על גבי גרף שערי נעילה. וזו בעצם הפעם הכמעט יחידה שהגרף הזה יעיל.
  • אפשר לראות מנקודת השפל של משבר הקורונה ישנם חמישה גלים אותם סימנתי על הגרף
  • לחמישה גלים אלו, כאשר הם נכנעים לחוקיות ולפרופורציות אותם טבע אליוט לפני למעלה מ-100 שנה, יש משמעות כפולה
  • בסיום חמשת הגלים יצא לדרך תיקון שיתייחס לכל המהלך מנקודת השפל ועד לסיום הגל החמישי. אז שימו לב כי הגל החמישי כבר כאן.
  • המשמעות השנייה היא שחמשת הגלים הללו מייצגים את ראשיתו של תהליך עלייה. כלומר, המסר, אם אני קורא את המפה נכון, שאחרי תיקון שבמרכזו תיקבע נקודת שפל גבוהה מקודמתה, יצא לדרך מהלך עליות ובמסגרתו העפלה לשיא כל הזמנים.
  • זה המסר המרכזי לשבוע הקרוב. יחד עם זאת נמשיך לעקוב ולנתח את השוק בהתייחס למבנה המחירים והרצפים כדי לקבל סימנים מוקדמים לכל תרחיש שלא יבוא.

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

דילוג לתוכן