זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

מימוש דה לוקס

בתקופה של השבועות האחרונים נוטה השוק האמריקאי לעשות קולות של תיקון. אם הייתם שמים אותי באותה נקודת זמן סביר להניח שהייתי כותב את אותם דברים. הסימנים כבר כאן ולמרות עוד שבוע חיובי הם מסרבים להיעלם. ועוד משהו קטן : יש שוני מהותי בין מה שקורה בגרף השבועי ולגרף היומי וברשותכם, אתמקד ביומי אבל תקראו בבקשה עד הסוף

  • אז לשבוע הקרוב מה שחשוב הוא דווקא ממד הזמן הקצר, היינו הגרף היומי.
  • בממד זמן זה אפשר לראות שהשוק מדשדש.
  • הדשדוש מתקיים בין רמת 2,730 כרמת תמיכה לבין 2,940 כרמת התנגדות.
  • יש כאן טוויסט מזערי בעלילה. שימו לב לכך שהמדד  חצה מעלה את רמת ההתנגדות ובימים האחרונים נותר מעליה. זה עדיין לא לגמרי מובהק אבל עוד יום של עליות יבסס את הפריצה.
  • ועוד אחד  אחרון, הנאסד"ק פרץ את הדשדוש ויתכן מאוד שהוא זה שמוביל את המדדים האחרים.
  • מאחר ואני חייב לבחור כיוון אני בוחר את הכיוון החיובי כל עוד המדד ישאר מעל לרמת 2,913 הנקודות.

מוזמנים להירשם לוובינר שאני מקיי םביום רביעי הקרוב: – https://bizportal.activetrail.biz/bursagraph_eyalworkshop_01

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא image-30-1024x447.png

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.פתח פאנל פרסום


דילוג לתוכן