זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

ריט 1 – טווח קצר – האם היעד הקרוב בר השגה?

ריט 1 – אודות החברה

קרן השקעות במקרקעין (REIT) המחזיקה ומנהלת נדל"ן מניב.

ענף בבורסה

ריאלי – נדל"ן ובנייה – נדל"ן מניב בישראל

מדדים שיש לעקוב אחריהם

מרשימת המדדים הנ"ל ניתן לראות כי אחוז המשקל היחסי הגבוה ביותר של המניה נמצא במדד ת"א-מניב ישראל , ולכן ישנה חשיבות מכרעת לניתוח המדד הזה לפני שמבצעים ניתוח טכני לגרף המניה עצמה.

מדד ת"א מניב ישראל – טווח יומי

בגרף הנ"ל ניתן לראות :

1 הנר היומי פרץ את הגבוה של הפרקטל האחרון ( 806.82 ) וסגר מעליו ( 815.21 ) . מכאן שרמת ההתנגדות המקומית האחרונה נפרצה כלפי מעלה

2 מחזור המסחר בזמן הפריצה – היה גבוה מעט מעל הממוצע.

3 ממוצעי האליגטור : ירוק – אדום – כחול – מתרחקים זה מזה לכיוון לונג. בהיסטוגרמה של המתנד העמודה מעל קו האפס ירוקה וכן גם העמודה מתחת לקו האפס ירוקה המשמעות שמניפת הממוצעים נפתחת לרווחה – דבר המעיד על התעצמות מגמת העליה

4 מתנד MACD מראה שהמומנטום שמחושב על פי הממוצעים 8/17 חזק ואף גדל . הקו האדום של המתנד נותר מעל הממוצע S.L והפער ביניהם גדל

5 מתנד AO מראה שהמומנטום שמחושב על פי הממוצעים 5/34 עדיין חזק בשלב זה. כל העמודות ירוקות ומעל קו האפס.

לסיכום :

מניית ריט 1 נמצאת בטווח הקצר בשוק שורי ,מאחר והיא נכללת במדד שנמצא במגמת עליה ובמומנטום עולה ואשר פרץ דשדוש

דיווחים מהתקופה האחרונה

מדיווחי החברה בתקופה האחרונה ניתן לראות שהחברה מחלקת דיבידנדים ומקיימת מו"מ לרכישת נכסים להגברת הפעילות העסקית

לא נמצאו הודעות שליליות, וההודעות האחרונות הן בבחינת חדשות חיוביות אם יתממשו…

ריט 1 – טווח יומי

בגרף היומי של המניה ניתן לראות:

1 המניה היתה בדשדוש זמן רב ובתאריך 04.04.201 הדשדוש נפרץ .

2 לאחר פריצת הדשדוש בוצע תיקון במהלכו נשבר הרצף העולה ונוצרה נקודת שיא גבוהה מקודמתה. התיקון בדק את רמת ההתנגדות שנפרצה והפך למעשה את הרמה שנפרצה לרמת תמיכה חדשה – בכך הושלם תהליך בסיסי של החלפת תפקידים לפיה רמת התנגדות שנפרצת הופכת לרמת תמיכה חדשה.

מה שקרה למעשה זה Pull Back של המחיר שפרץ את רמת ההתנגדות המקומית (הפרקטל האחרון ) אך בעת התיקון הוא סגר מעל אותה רמה . תופעה זו מגבירה את הסיכוי שפני המניה ליצירת שיאים חדשים.

3 הנר היומי האחרון לאחר ביצוע Pull Back הוא נר ירוק ודומיננטי עם מחזור מסחר גבוה במיוחד

4 ממוצעי האליגטור – ירוק – אדום – כחול נפתחים לרווחה והעמודות בהיסטוגרמה של המתנד ירוקות משני צידי קו האפס. הדבר מצביע על התחזקות מגמת העליה.

5 מתנד MACD נותר מעל קו האפס בזמן שבירת הרצף היורד. זהו סימן חיובי ביותר במיוחד לצורך בחינת שאלת התזמון לקניה, שכן הדבר מראה שהמומנטום עדיין מאוד חזק. למרות שהיה תיקון והגיע רצף יורד – מתנד MACD לא ירד מתחת לממוצע S.L ונותר מעליו כל הזמן.

6 מתנד AO שהוא גם מתנד מומנטום מראה שהמומנטום עדיין חזק . לציין כי לא הופיע אף איתות קניה על פי הפורמטים הייחודיים למתנד זה ( חציית קו האפס, Bullish Saucer , Bullish Twin Peaks )

7 מתנד AC שהוא מתנד התאוצה מראה שתאוצת המומנטום גדלה בכך שהופיעה עמודה ירוקה מעל קו האפס וזאת אחרי שתי עמודות אדומות.

יעד = רמת ההתנגדות הקרובה

רמת ההתנגדות הקרובה היא 1664.55

סיכוי / סיכון

לסיכום

המניה נמצאת בשוק שורי, כשברקע ישנן חדשות מתפרצות חיוביות אודות חברה שמחלקת דיבידנדים ומנהלת מו"מ להרחבת שטחי מסחר , בצד הטכני – המניה פרצה רמת התנגדות מקומית במומנטום עולה ובמחזור מסחר הגבוה מאוד מעל הממוצע , וביצעה הוכחת תמיכה על רמת ההתנגדות שנפרצה.

חישוב הסיכוי סיכון עומד בשלב זה על כ-1.9 לערך…

להמשך מעקב….

דילוג לתוכן