זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

שלישי מנייתי – גזית גלוב

אתם בחרתם – וגזית גלוב זכתה למרבית הקולות. למעשה, הופתענו מההיענות ועל כך אני מודה לכם.

תקופה לא פשוטה עברה על גזזית גלוב שירדה ממחיר של 45.15 ₪ לשפל של  21.15 ₪ למניה. צרת רבים. בעוד שמניות אחרות מתאוששות במהירות, התחושה היא שגזית נותרת מאחור, נטועה בעקשנות כנגד הרוחות החיוביות שמנשבות בחודש האחרון.  והניתוח שלה לא פשוט וחייב להיות היררכי : מה גובר על מה, העובדה שהיא במצב של מכירות יתר או שמא שבירת רמת התמיכה האחרונה. אנסה לעשות סדר בדברים וכהרגלי להיות חד משמעי.

  • בגרף הרבעוני אפשר לראות את הירידה החדה האחרונה. רמת התמיכה המוגדרת במחיר של 24.35 ₪ למניה נפרצה מטה, לא באופן מובהק עדיין אך המניה מתחת לה ואין להתעלם מכך.
  • המגמה בגרף הרבעוני היא דשדוש והרצף יורד
  • מנגד, שימו לב למיקום של גזית מתחת לרצועת בולינגר התחתונה. בהקשר הזה, נסיגה מתחת לרצועה התחתונה בגרף רבעוני היא אירוע משמעותי שמעלה את הסבירות למפנה חיובי.


-בואו לפגוש אותי בוובינר מרתק על השווקים ועל טכניקות מסחר לקראת סדנת קבוצת אימון שתפתח אחרי שבועות, לחצו להרשמה לוובינר ברביעי בשעה 19:30

  • בגרף החודשי הסיפור אינו שונה מהותית.גם כאן אין מגמת ירידה אך הרצף יורד.
  • המניה נמצא מתחת לרמת התמיכה
  • יחד עם זאת, ואלה חדשות חיוביות, גם כאן היא מצויה מתחת לרצועה התחתונה ומזדרת מצב של מכירות יתר.

  • בגרף השבועי כבר מתקרבים לקראת תזמון והמרכיב המשמעותי ביותר כאן הוא שוב מצב מכירות היתר כאשר זהו ממד הזמן השלישי בו מצויה המניה מתחת לרצועת בולינגר התחתונה.
  • גם כאן אין מגמת ירידה אך הרצף יורד.

  • אז מה עושים עם כל זה? בפתיח כתבתי שהעניין הוא לסדר את הנתונים בסדר יורד לפי חשיבותם ולא אחד ליד השני. לעניות דעתי, העובדה שגזית מצויה בשלושה ממדי זמן מתחת לרצועה התחתונה, משמעותית יותר מכל דבר אחר ומעלה את הסבירות ולפיה המפנה מעלה הוא עניין של זמן….ומחיר
  • אז כעת נעבור לתזמון
  • מחיר הקנייה של גזית נמצא מתחת ל-22.5 ₪ למניה. שימו לב מה קרה בפעמים הקודמות. התזמון הנכון יהיה קנייה בגרף היומי, לקראת סיום יום המסחר, רצוי מתחת למחיר של 22.5 (לא בהכרח), בשבירה של רצף יורד וכמובן רק במידה והנר היומי ירוק.

הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

דילוג לתוכן