זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אודיוקודס – למה דווקא אותה

ב-23 למארס השנה, כשעדיין כתבתי באתר ביזפורטל, ניתחתי את אודיוקודס והסברתי את המניעים שהביאו אותי לנתח אותה. הרשת שמוצפת בדעות לכאן ולכאן שחלקן שולח אותך לקנות ואחרות שסבורות שלא אינן עושות לא סדר ולא שכל. אי אפשר להסתמך על דעתו של מישהו אחר כדי לפעול. בתוך הבלאגן הזה צריךלייצר שיטה וסדר. המניות שאתם זוממים לקנות במוקדם או במאוחר חייבות להתאפיין בשורה של מרכיבים התנהגותיים זהים. לא כל מניה שנשחטה ב-80% היא קנייה ולא כל מניה שירדה רק 30% מועמדת לשחיטה. וגם לא כל מניה שעלתה במאות אחוזים היא יקרה. אז הנה נעשה סדר על חשבונה של אוקיוקודס. ואת יתר המניות תוכלו למצוא בלחיצת כפתור דרך הסורק של בורסהגרף. או שתוכלו להיכנס לאתר בורסהגרף ולראות את הרשימה שלי

  • ראשית המניה חייבת להיות במגמת עלייה ארוכת טווח, כלומר לפחות בגרף החודשי ורצוי שגם ברבעוני. נקודות השיא והשפל חייבות להיות מסודרות במבנה עולה. קניית מניות במגמת עלייה כרוכה ברמת סיכון נמוכה משמעותית מקניית מניות במגמת ירידה.

  • הממוצעים הנעים חייבים להיות מסודרים בסדר עולה ואמת התמיכה האחרונה שנפרצה מעלה חייבת להפוך תפקיד ולשמש כרמת התנגדות.
  • מטרתה של הטירחה הגדולה הזאת היא לוודא שמדובר במגמת עלייה איכותית שבה גדול הסיכוי שכל ירידה תהיה לצורך עלייה. כך נוכל לשמור על רמת סיכון נמוכה והפסדים נשלטים.
  • כאשר כל הפרמטרים מסודרים היטב הרי שהתקבלה החלטה עקרונית לקנות. זה לא אומר שמתנפלים על המניה אלא שכעת מבררים לאיזה ממד זמן נכון לסחור בה : ארוך, בינוני או קצר.

המטרה כעת היא לוודא באיזה ממד זמן נמצא רצף יורד ולאתר את ממד הזמן הנכון למסחר. כך תוכלו לבנות תוכנית מסחר שלמה שכוללת לא רק את מחיר הקנייה כי אם גם להגדיר את רמת הסיכון.

אודיוקודס כה חזקה כעת שאין בשום ממד זמן רצף יורד, אבל היא לא סיימה את דרכה. מגמת עלייה בכל ממדי הזמן, רצפים עולים בכל ממדי הזמן ומחזורי מסחר שרק הולכים וגדלים יחד עם העליות, מבשרים בדרך כלל בשורות חיוביות. אל תנסו לקפוץ עליה כי היא תנער אתכם, חכו לתיקון, לחולשה, תנו למוכרים לצאת ולמחזורים לרדת בתיקון הטכני….ואז……יגיע גל נוסף עבור כל מי שהביט בה עד כה בעיניים כלות.

מוזמנים להירשם לוובינר שאני מקיי םביום רביעי הקרוב: – https://bizportal.activetrail.biz/bursagraph_eyalworkshop_01

הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

דילוג לתוכן