זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

בלומין עם 30% תשואה! האם מוטורולה היא הבלומין של השבוע?

בשבוע שעבר קיבלתם ניתוח טכני על מניית בלומין BLMN שנחתה על שלב 4 וסיפקה הזדמנות כניסה. אתמול משיגה המניה כ-30% תשואה בארבעה ימי מסחר.

השבוע נבחרה מניית מוטורולה MSI להופיע בסקירה המופצת לכלל הציבור מבין כל המניות שנסקרו בוובינר מניות, שהתקיים ביום שני האחרון. האם מניית מוטורולה תהייה הבלומין של השבוע? יש לציין שהבחירה היא אקראית מבין עשרות מניות שמנותחות במהלך שעה וחצי של וובינר וממנה אנו מוצאים כמה מניות בעלות פוטנצייאל להיות הבלומין הבאה.

מניה נוספת שמופיעה בסקירה זו היא מניית נייס שעלתה במהלך החודשים האחרונים יותר מ-100%. האם מניית נייס נמצאת בתחילת הדרך, באמצע או בסוף הדרך?
אתם מוזמנים לצפות כאן.

רוצים גם אתם לדעת האם המניה שלכם בתחילת הדרך, באמצע או בסוף הדרך? לחצו כאן וקבלו גישה, ללא עלות, לדו"ח הטכני של מערכת ג'קבר

דילוג לתוכן