זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

חרם על חברת פייסבוק FB: כתבה חובה

חברות גדולות שפרסמו בפייסבוק התאגדו והחליטו שהן מפסיקות להזרים את הכספים לפרסום ברשת החברתית.

כתוצאה בכך החברה ניפגעת קשה, אך מארק צוקרברג נישאר אדיש למצב ולא מגיב.כמו שאתם יודעים המניה לא מתמחרת בזמן נתון את שווי החברה ורווחיה, ויכול להיות מאוד שהמשקיעים לא ימהרו לברוח, או לחילופין ימהרו יותר מידי מהר לזרוק מניות.

בדרך כלל במצבים כאלו נוצרת סטיה בין מחיר המניה למצב בפועל, לטוב ולרע, ולכן צריך לפעול בשיקול דעת, לנצל את ההזדמנות שנוצרה ולסמוך לפי דעתי רק על הניתוח הטכני.

הניתוח הטכני כולל בתוכו הכל, משברים, קורונה, דוחות רעים ועוד, בנוסף, הוא אדיש לסטיות ורעשי רקע, ולכן במצבים כאלו חייבים להצמד לחוקים שלו.

ממבט טכני אפשר לראות שפייסבוק ירדה בשבוע האחרון 8% בערך והיא נימצת על הקו האדום שייצג רמת התנגדות ועכשיו הפך לתמיכה, שבירה שלו תעיד על חולשה של הקונים ואז פייסבוק תחזור להסחר במחירי המשולש המתכנס הגדול שנסחר מ2015.

דילוג לתוכן