זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – שוב משנה כיוון?

צפו בשיעור עם אייל - הרבה מתנדים הרבה דאגות? על ריבוי מתנדים והדרך הנכונה להשתמש בRSI ומתנדים נוספים >>

אני מניח שלא פעם שאלתם את עצמכם את השאלה הזאת. בהקשר בורסאי. מה לעשות היום? היכן המניות המתאימות לקנייה או למכירה בחסר? כיצד אני מוצא אותן מהר מבלי לבזבז זמן? אני מניח שזה עבר בראשכם לא אחת. האמת שגם בראשינו. אנחנו אלו שחושבים בראש ובראשונה על יעילות ומתן וודאות בתהליך קבלת ההחלטות. וזה אומר שלא רק שם המניה יעלה במהירות אלא גם מחיר הקנייה, הסטופ, יחס הסיכוי סיכון וכל מרכיב חשוב אחר. לשם כך השקנו במערכת סטוקמאנקי את הפיצ'ר "מה עושים היום" ברגע שתפתחו את הסורק הוא יקפוץ לכם מול העיניים. בלחיצת כפתור תוכלו לבחור את המניות, המדדים והמטבעות להיום, לשבוע הנוכחי ולחודש הנוכחי. בלונג ובשורט. כדי להראות לכם כיצד זה עובד, הכינותי לכם סרטון. אנא צפו.

וכעת לשוק האמריקאי. לפני שבוע נשבר הרצף העולה בגרף השבועי. שבירת רצף עולה פירושה עלייה ברמת הסיכון. אין היא מעידה בהכרח על ירידה, מפולת או קריסה. זו שיטה ייחודית שפיתחתי לפני שני עשורים שמטרתה בעיקר לשלוט ברמת הסיכון. וזאת משום שהרווחים שלנו תלויים ישירות ביכולת לשלוט בגובה ההפסד. והנה השבוע, כפי שתאו מיד בסרטון, הרצף היורד נשבר. האם זה אומר שהשוק האמריקאי בדרך למעלה? לא בהכרח. אבל זה אומר שעליכם לחפש מניות לקנייה. ובסרטון הנוכחי, מעבר לניתוח של השוק, אראה לכם כיצד אתם יכולים לעשות זאת בקלות. אז הבה נצא לדרך.

דילוג לתוכן