זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – לא תחסום שור בדישו

שוק המניות האמריקאי לא עוצר. כל אבן נגף מתוקלת במהירות על ידי עדרי קונים נלהבים. איתותי חולשה נקודתיים נבלעים על ידי גלי מומנטום בלתי פוסקים ונראה בשלב זה ששום דבר לא יעצור את הקטר האמריקאי מלהגיע לעוד תחנה צפונית. אבל לפני שנמשיך, ביום שני הקרוב ה-22 לחודש בשעה 19:00 אני פותח מחזור נוסף של קורס המתנדים שלי. 5 מפגשים, תרגולים, מניות מעניינות. מתנדים החשובים וכיצד משתמשים בהם נכון. הירשמו לצפייה בשיעור לדוגמה דרך הקישור הבא.

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202304a

מטבע הדברים, כאשר הרצף בגרף השבועי נותר עולה, אין לי הרבה לחדש וטוב שכך. אם אתם בפוזיציות לונג, אשריכם. יותר משלושה עשורים של ניסיון לימדוני שלא לעולם חוסן ומה שעולה היום יכול לרדת מחר. ולכן כדאי שתהיה לכם תוכנית מסחר ברורה מתי לצאת. את כל היתר הדברים תוכלו לראות בסרטון שהכינותי לכם בתחתית הכתבה מתחת לגרף השבועי של אס.אנד.פי 500. שבוע טוב ובשורות טובות.

דילוג לתוכן