זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – מומנטום חזק

הרעיון אותו אני מנחיל לתלמידים שלי ולפיו ההחלטה מה לעשות אמורה להתקבל מדי סיומה של תקופה, ותוקפה לתקופה אחרת בלבד מצליח לבסס החלטה רציונלית. אם אתם עוקבים אחר הטור שלי בוודאי שמתם לב שהחלטתי להתבסס על הגרף השבועי ועל הרצף העולה שמתקיים בו. מדי סיומו של שבוע מסחר אמורה להישאל רק שאלה אחת : "האם הרצף עדיין עולה" ובהתאם לתשובה להתקבל החלטה שתוקפה לשבוע שלם ותו לא. במסחר לטווח קצר או ארוך ההחלטות ההלו תתקבלנה באופן זהה בהתאם לממד הזמן. הרעיון הוא לאפשר מסחר נטול היבטים סובייקטיביים, יעיל, אחיד וחד משמעי. אותם תכנים שיש לצקת לשוק שמציע לנו אך ורק אי וודאות תמידית. ולגבי הורדת הדירוג של ישראל ומה זה יעשה לשוק המקומי? תביטו על ממד הזמן הבינוני ותדעו מה לעשות.

בניתוח הנוכחי, כבקודמיו, התמקדתי בממד הזמן הבינוני שם ממשיך הרצף העולה בשלו. ואם אתם בפוזיציה כל מה שנותר לכם לעשות הוא להישאר עד לשבירת הרצף.

דילוג לתוכן