זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – היצמדו לרצפים

שיטת הרצפים משמשת אותי יותר משני עשורים. אני עושה בה שימוש למגוון מטרות כאשר אחת מהן היא לקבל את ההחלטה האם להמשיך ולהחזיק את הפוזיציה. החלטה לא פשוטה כפי שאתם יודעים כאשר עושים שימוש בתחושות בטן ובפריטי מידע מכיוונים שונים. שוקי ההון מציעים לנו אי וודאות תמידית, וכדי להתמודד איתה עלינו ליצוק לתוכן תוכן וודאי. כזה שיפשט את ההחלטות וינטרל את תחושות הבטן. זה לא שאין איתותי שווא או סימנים למכירה מוקדמת, אבל לא יצא לי להכיר מישהו שאי פעם הפסיד מכך שמכר מוקדם מדי.

בניתוחים האחרונים אני נצמד לגרף השבועי מהטעם הפשוט שממד הזמן הקצר נוטה לייצג את הממד הרגשי של השוק. וככזה הוא נתון לתנודתיות וטלטלות אינספור. השימוש בגרף השבועי מונע את כל אלה ולראיה הירידה החדה שפקדה את שוק המניות האמריקאי ביום שלישי האחרון ממנה התאושש במהירות.

הניתוח הנוכחי לא יהיה שונה מהותית ויש בכך לא מעט דברים טובים. עקביות אינה דבר רע. גם הפעם אדגיש את נקודות המפתח אליהם יש לשים לב בשבוע המסחר הנוכחי.

דילוג לתוכן