זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

מה גיליתי דווקא במניית הבורסה לניירות ערך?

אם יש לכם היכרות רבת שנים איתי אתם יודעים בוודאי שאני סולד ממסחר תוך יומי ויש לכך סיבות טובות: שעות של ישיבה מול המסך, רווחים קטנים שלא תואמים את היקף ההשקעה, הדרישה לתגובה מהירה ועוד לא מעט מריעין בישין. רבים החסרונות על פני היתרונות. מצידו השני של הירח, אני עוסק לא מעט בפיתוח אסטרטגיות מסחר ובשנים האחרונות מצאתי טכניקה ולפיה תוכלו לסחור לטווח של נר בודד מבלי להצמיד את אפכם למסך. מסחר על נר בודד (יומי, שבועי או חודשי) אם תרצו, מסחר תוך יומי מבלי לשבת מול המסך. קנייה בתחילת יום המסחר ומכירה בסופו ללא זמן מסך. גם אם אתם ספקנים, הססניים, חיים בתחושה שכולם עובדים עליכם, אתם עדיין חייבים לבוא לשמוע. כי כזה דבר עוד לא היה בשוק הזה. והנה דוגמה אחת מיני רבות :

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_daytrading1

אם תביטו על הגרף של מניית הבורסה לניירות ער תוכלו לראות את הירידה שחוותה בתאריך11 לפברואר. הירידה הזו הגיעה יחד עם כניסה של קונים למניה. נשמע פרדוקסלי? אכן. ירידה עם נר ירוק. המשמעות היא ששער הסגירה היה גבוה מהפתיחה ומי ששלט בזירות היו הקונים. אבל זה מידע בסיסי אותו אני מלמד בשיעור הראשון של מסחר מקצועי א'. מסתבר שמניה שיורדת עם נר ירוק פלוס עוד מרכיב אותו אני מלמד בקורס היה הזדמנות נהדרת. מה עושים עם זה? את המניות מאתרים בלחיצת כפתור בתום יום המסחר ומשגרים פקודת מסחר מראש במחיר אותו נלמד. כאן מדובר כבר בכירורגיה. בצורך לאתר את מחיר הקנייה הנכון. אבל כל זאת נעשה בתום יום המסחר כהכנה למחרת.

כפי שאפשר לראות, ביום המסחר שלאחר מכן רשמה המניה עלייה. כל שעליכם לעשות הוא למכור אותה לקראת תום יום המסחר. כפי שאתם יודעים, לא כל העסקאות רווחיות אך התנהגויות השוק ההלו מעלות את ההסתברות שההפסדים יהיו קטנים. לעוד ארבעה סוגים של התנהגות וכיתד למצוא אותם,

הירשמו לוובינר הקרוב שלי ביום שני ה-26 לפברואר בשעה 19:00. משעמם לא יהיה לכם.
https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_daytrading1

דילוג לתוכן