זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – עוד מאותו דבר

לפני שנדון בסוגייה האם עוד מאותו דבר זה טוב או רע, אני רוצה להזמין אתכם לוובינר מיוחד שלי אודות מסחר לטווחים קצרים. מסחר תוך יומי מבלי לשבת מול המסך. נשמע פרדוקסלי? אכן. אבל זיכרו שלא מעט פרדוקים בחיים יצרו הזדמנויות גדולות. אז אל תפספסו.

מצרף קישור לוובינר שיערך ביום ב' ה-26 לפברואר בשעה 19:00 https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_daytrading1

אז בואו נדבר על מה שקרה בשבוע האחרון או יותר נכון בשבועות האחרונים ההצעה שלי להיצמד לרצף העולה בעינה עומדת ודומה שעד כה היא מוכיחה את עצמה. היכולת להחזיק פוזיציה לאורך זמן, כשהשוק מאפשר לעשות זאת, טומנת בחובה לא מעט יתרונות כשהמובילים הם: רמת מאמץ נמוכה, זמן מסך מזערי, הנאה מעיקרון הריבית דריבית. ויש עוד. אז מה שעליכם לעשות השבוע הוא להמשיך עם הרעיון הזה ולשים לב, בעזרת כפתור הרצפים של בורסהגרף ומערכת Stockonkey לרמת 4,946. הסבר מפורט יותר בסרטון שהכנתי

דילוג לתוכן