זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – ממשיכים עם הרצף

לפני שנצלול לעומק הנהר אני רוצה להזמין אתכם לקורס חדש אני פותח. הוא מיועד לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל ההזדמנויות שלו. לכל מי שרוצה לסחור לטווח קצר ללא ישיבה מול המסך. "מסחר על נר בודד" במקרה הזה הוא יכול להתבצע על כל ממד זמן, החל מהחודשי וכלה ביומי. מצרף לכם כאן קישור לוובינר שערכתי ופרטי התקשרות לקבלת פרטים נוספים והרשמה.

https://app.activetrail.com/S/aijiaxfdaf.htm – צפייה בוובינר

https://chart.bursagraph.co.il/download/DayTradingOneCandle.pdf – פרטי הרשמה

שיטת הרצפים אותה פיתחתי לפני יותר משני עשורים נועדה למטרה אחת : לעשות סדר. לצקת תוכן וודאי בשוק שמציע אי וודאות על בסיס קבוע. העניין המרכזי הוא לדעת בכל רגע נתון ולאורך זמן באיזה ממד זמן הרצף יעיל. ובמקרה הנוכחי, כפי ששמתם לב, אני דוגר על הגרף השבועי לאורך זמן, מתעלם מהנעשה בממד הארוך יותר מחד ובקצר יותר מאידך. גם השבוע נהנה שוק המניות האמריקאי מפריחה. ועל בסיס עובדה זו, תשמחו או לא, מחכה לנו ניתוח כמעט זהה לקודמו. וכל שעליכם לעשות הוא להיאחז בפוזיציות שלכם ללא כל שינוי עד שהרצף בגרף השבועי ישבר.

דילוג לתוכן