זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – הרצף עדיין עולה

ביום שני הקרוב-11 למארס אני פותח את הקורס שלי "לסחור על נר בודד" הוא מיועד לכל מי שרוצה לבצע מספר לתקופה של נר בודד מבלי לשבת מול המסך. מצרף לכם קישור ופרטי הרשמה .

https://app.activetrail.com/S/aijiaxfdaf.htm – לינק לצפיה בשיעור לדוגמה

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_daytrading1 – לינק להרשמה

את הבדיקות שערכנו בבורסהגרף לאורך השנים קשה לכמת. אחד מהדברים שבדקנו חזור ובדוק ושנה הוא "נקודת התגובה הנכונה" עבור המשקיע/הסוחר. גילנו דבר יוצא דופן. שתגובות שמתבצעות בתום תקופה מעלות את אחוזי ההצלחה מחד ואת הרווחיות מאידך. כמו בחיים, הדבר החשוב יותר הוא לדעת מתי לא להגיב. אלה דברים שנלמדים בקורסים שלי. ובשבועות האחרונים אנחנו מתמקדים ברצף בגרף השבועי עם הנחיה מאוד ברורה לשים לב לשער הסגירה בתום השבוע ולקבל החלטה לגבי השבוע הקרוב. בגרף היומי, מממנו הצעתי להתעלם, הרצפים נשברים מעלה ומטה חדשות לבקרים. הגרף השבועי, לפחות בינתיים למרות טלטלות נקודתיות, מגלה יציבות. וזו גם ההנחה וההצעה לשבוע הקרוב. אתם מחזיקים בפוזיציה? תישארו איתה עם מבט לרצף בגרף השבועי.

דילוג לתוכן