זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

תל אביב 90 – מגלה עוצמה

לפני שניגע בתל אביב 90 אני רוצה להזמין אתכם לוובינר פתוח שאערוך ב-27 לחודש, יום ד' בשעה 19:00. אדבר על NVDA על הזהב ועל מניית טבע ואסביר מהי ההתנהגות שהזניקה אותן מעלה ומה הצפי להמשך הדרך. משאיר לכם קישור כאן להרשמה:

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202404c

אם תביטו על שלושת ממדי הזמן המרכזיים, היינו הגרף החודשי, השבועי והיומי, תגלו שהמכנה המשותף לשלושתם הוא העובדה שהרצף עולה. בכל ממדי הזמן. והתנהגות מסוג זה היא גילוי עוצמה בסיסי אותו עלינו לחפש בכל עסקה. אך עוצמתו של המדד לא מסתיימת כאן. אם נביט על הגרף היומי נוכל לראות מספר מרכיבים בהם אתרכז בוובינר הקרוב שלי ואותם עליכם לחפש טרם ביצוע עסקה :

  1. המגמה בגרף היומי היא מגמת עלייה ברורה כאשר נקודות השיא והשפל מסודרות במבנה עולה.
  2. רמת ההתנגדות האחרונה, 2,070 הנקודות, שנפרצה מעלה הפכה לשמש כרמת תמיכה.
  3. מספר הנרות ברצף היורד האחרון, קטן ממספר הנרות ברצף העולה.

כל אלו, ועדיין לא נגעתי בממוצעים הנעים, מובילים את המדד צפונה. אנא צפו בסרטון שהכינותי לכם ואל תשכחו להירשם לוובינר.

דילוג לתוכן