זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – האם הרצף עדיין עולה?

ביום רביעי הקרוב אני משיק שני קורסים : "מסחר מקצועי" ו"מסחר מקצועי שלב ב'" שמות לא שיווקיים ולא סקסיים לקורסים שישחררו אתכם מהצורך בטיפים והחלטות שנשלפות מהמותן ויהפכו אתכם למשקיעים וסוחרים מצליחים. משאיר כאן את הלינק להרשמה ולקבלת פרטים.

https://app.activetrail.com/S/aijiaejdww.htm

ההיצמדות לשיטת הרצפים מוכיחה את עצמה לאורך זמן. פשטות השיטה שיצרתי וההימנעות מהדבקת האף למסך יוצרת תהליך קבלת החלטות נכון, יעיל ופרקטי וממזערת את המתחים הכרוכים במסחר אינטנסיבי. בחודשים האחרונים אני יורד לשורה התחתונה שבמרכזה התמקדות בגרף השבועי ובעיקר ברצף העולה. וכל עוד הוא עולה, אתם ממשיכים להחזיק את הפוזיציות הקיימות בלי לערוך שינויים. מסחר יתר אינו מדיניות טובה וצריך לדעת "מתי לשבת על הידיים".

דילוג לתוכן