זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – סופו של הרצף העולה

לפני שנצלול לעומקם של דברים אני רוצה להזמין אתכם לוובינר פתוח שאני עורך ביום שלישי הקרוב ה-16 לחודש בשעה 19:00 יחד עם שותפי לבורסהגרף גיורא אלון. הנושא המרכזי הוא : מדוע אנחנו לא מוכרים בזמן. גיורא ידבר על ההיבט הפסיכולוגי התנהגותי ואני אציג איתותי מכירה ברורים ומוגדרים. אבל לא רק זאת. נדבר גם על השווקים בחו"ל ובארץ וגם על מניות מעניינות. מצרף את הקישור להרשמה :

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202404_1

בכל הנוגע לשוק המניות האמריקאי ההצעה היתה לעקוב אחר הרצף העולה בגרף השבועי. התגובה אמורה להגיע בתום שבוע המסחר. במהלך השבועות האחרונים היו לא מעט איומים בשבירת הרצף אם כי המדדים המובילים שם ידעו לבצע קאמבק ולהתאושש. לא השבוע. הרצף העולה בגרף השבועי נשבר וכל מי שנהנה מהעליות האחרונות אמור למכור. עם את לא ברור האם התיקון יעמיק או שישאר נקודתי. כך או אחרת, התעלמות מאיתות מכירה ברור היא חציית קו ומעבר מניהול סיכונים ללקיחת הימור. בסרטון שהכינותי אראה את הלוא המרכיבים ואעמוד על הרמות שבהן השוק האמריקאי יחזור להיות מעניין.

דילוג לתוכן