זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – שימו לב רק לרצף

בטרם נצלול לעומקו של השוק האמריקאי, אני רוצה להזמין אתכם לוובינר פתוח שאני מקיים ביום שני הקרוב, ה-20 לחודש, בשעה 19:00. אדבר על מדד התנועה הכיוונית, ועל מספר מניות מעניינות ואלמד אתכם כיצד לאתר מניות בעלות מומנטום חזק. לא אשכח גם את השווקים. אנא הירשמו דרך הקישור המצורף :

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202405a

שוק המניות האמריקאי רשם עוד שבוע מוצלח וזה לא מפתיע. הסימנים שהופיעו לפני שבועות מספר נתנו את האות והרצף נותר עושה גם השבוע. מי שרכש בנקודה הנכונה מצוי בסיכון נמוך וסבירות גבוהה לסגירת העסקה ברווח. בסרטון שהכינותי אראה לכם מה בדיוק עליכם לעשות כדי להישאר בצד הבטוח של המסחר.

דילוג לתוכן