זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500 – חוזר לעצמו

טרם ניגע בשוק האמריקאי, אני רוצה להזמין אתכם לוובינר פתוח שאני מקיים בנושא "מסחר במניות" אתמקד במניות ספציפיות דוגמת אלקטריון ודומותיה, אסביר מהי מגמה וכיצד מזהים אותה ואגע על קצה המזלג באיתותי קנייה ומכירה. הירשמו דרך הקישור המצורף

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202407a

שוק המניות האמריקאי מצליח להתגבר על כל מכשול שהוצב בפניו. לאורך הרצף העולה האחרון הוא התכופף בפני אובדן מומנטום, הותיר מאחור את הדאו שלא מצליח לבסס מגמת עלייה וסוגר עוד שבוע כאשר הרצף העולה שעליו אתם רוכבים, לא נפגם. אחת ממטרות שיטת הרצפים אותה פיתחתי לפני יותר משני עשורים היא לצקת תוכן וודאי לשוק שמציע אי וודאות תמידית. לייעל את העבודה. לצמצם את זמן המסך ובסופו של דבר כל אלו ועוד יובילו לקבלת החלטות טובה יותר. ואחרי שהדברים נאמרו, בואו נעבור לסרטון שהכינותי לכם.

דילוג לתוכן