זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

מדד הבנקים – פריצה או ניסיון כושל?

טרם ניגע במדד הבנקים, אני רוצה להזמין אתכם לוובינר פתוח שאני מקיים בנושא "מסחר במניות" אתמקד במניות ספציפיות דוגמת אלקטריון ודומותיה, אסביר מהי מגמה וכיצד מזהים אותה ואגע על קצה המזלג באיתותי קנייה ומכירה. הירשמו דרך הקישור המצורף

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202407a

המונח "פריצה" שגור בפי כל מי שעוסק בשוק ההון. אבל השימוש בו, לעיתים קרובות שגוי. רמת התנגדות במחיר 100 זוכה לפריצה כל אימת שהמניה חוצה באגורה אחת מעלה. רק כדי לגלות שהיתה זו פריצה שווא. הבנקים, שבמשך שנתיים ומחצה התקשו לייצר שיאים עושים זאת עכשיו. האם מדובר בפקודת "קדימה הסתער" או שמא כדאי לכם לקחת אוויר ולנהל את הסיכונים שלכם ביתר זהירות?

דילוג לתוכן