זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

איך יכולתם לזהות את הירידה באנבידיה (וגם לעשות מזה כסף)

ניתוח מניות ושווקים הוא סוג של פאזל. או אם תרצו עבודה בלשית של איסוף ראיות. במקרה של אנבידיה, היו מספר סימנים שבאחד מהם אתמקד בשיעור הפתיחה לקורס המתקדם שלי שיערך ביום רביעי הקרוב ה-24 לחודש בשעה 19:30 ואותו אציג בכתבה הנוכחית. ולא רק זאת אלא שהירידות האחרונות, על פי מה שאלמד בקורס "מסחר על נר בודד" ביום שני הקרוב ה-22 לחודש בשעה 19:00, היו שוות לכם כסף. אז בואו נתחיל.

מדד החפיפה סטייה הוא אחד ממאות מדדי עוצמה שערכם דל עד חסר משמעות כאשר משתמשים בהם תכופות ובכל נקודת זמן. לכל מתנד, נקודת חוזק בודדה ומשמעותית שיכולה להתריע על אירוע העומד להתקיים ולהרים עבורינו דגל אדום. שימו לב לשתי הפסגות הזהות במניית אנבידיה. בפסגה הראשונה מתנהג מדד החפיפה סטייה, macd, בדיוק כמו השוק, הוא עולה, והעקומה האדומה מצויה מעל לירוקה. בפסגה השנייה הסיפור שונה תכלית השוני. מדד החפיפה סטייה מתקשה להגיע לגובה זהה כמו בפסגה הראשונה, והעקומה האדומה מצוייה לירוקה. אם העין מתקשה לראות זאת, היסטוגרמת macd נותנת לכך ביטוי. בשיעור שיתקיים ביום רביעי הקרוב, אלמד כיצד לקרוא נכון את המדד, מתי לעשות בו שימוש וכיצד לאתר מניות מסוג זה.

אבל לא רק על מדד macd התכנסנו לדבר היום. ביום שני הקרוב, אציג אסרטגיית מסחר לנר בודד. אחת מתוך חמש. שימו לב לנר האדום המסומן בחץ. מיד לאחריו אשמה המניה עלייה חדה. האם אפשר היה לנצל זאת, כיצד יודעים ואיך מנהלים את האסטרטגיה.

דילוג לתוכן