זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

אס.אנד.פי 500  –  ממתינים לתיקון 

מסחר במניות הוא עניין טריקי. אתה נלחם מול שני כוחות חזקים. הראשון הוא השוק. חזק ממך ומכריח להיכנע לתכתיביו. השני הוא אתה עצמך. או נכון יותר הדחפים שלך. היצירות, החמדנות, הפחד ועוד מיני רגשות כאלה ואחרים. כל עוד הם ישלטו בתגובות שלך הסיכוי לרווח הולך ויורד. המשחק הבורסאי הוא משחק של החלטות. לא משחק על כסף. על החלטות ועל חוסן מנטלי. הרצון להתנפל על השוק ולקרוע נתח מכל מהלך עליות מוביל להפסדים. המתנה סבלנית של צלף צ'צ'ני, ניהול סיכונים נכון והבנת הכוחות הפועלים עליך הם מפתח חשוב להצלחה. 

שוק המניות האמריקאי טיפס די במהירות מאז ה – 5 לאוגוסט אם כי בגרף היומי ניכרים סימני בלימה. התיקון, אם יבוא, עשוי להיות הזדמנות מעניינת. בניתוח הנוכחי אמנה את המרכיבים אליהם אנחנו אמורים לשים לב במהלך התיקון. אם יצא לדרך. וכמו שמישהו חכם אמר פעם :"עדיף להתכונן להזדמנות שלא תגיע לעולם מאשר לקבל הזדמנות ולא להיות מוכן לקראתה". 

דילוג לתוכן