זירת המומחים הינה זירה לימודית להעמקה, למידה וסקירת השווקים והיא איננה ייעוץ השקעות או שירות איתותים. הזירה אינה מספקת איתותי קנייה או מכירה. אין בתכנים שמופיעים בזירה משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו ואחריותו בלבד. המומחים הכותבים בזירה אינם יועצי השקעות אלא אנליסטים העוסקים בניתוח טכני וכלכלי ואין לראות בדבריהם משום עצה ו/או המלצה לפעילות כלשהי בניירות ערך.

גם NVDA היתה עם RSI מעל 70, מה זה אומר?

לפני שנצלול לעומקם של מתנדים ולטעויות הנפוצות בפירושם, אני רוצה להזמין אותם לוובינר פתוח שאני עורך ב-14 לאוקטובר בשעה 19:00. אדבר על המדד הפופולארי ביותר בעולם הניתוח הטכני, rsi, ומה הוא מרמז לנו על nvda. מצרף לכם את הקישור.

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202410a

בכמה מתנדים אתם עושים שימוש? האם הגרף שלכם נראה כך ? או אולי יותר גרוע? האם אתם נותנים למתנדים משקל גבוה בתהליך קבלת ההחלטות שלכם? האם אתם משתמשים בהם לתזמון או לזיהוי המגמה? כל אלו שאלות שכסוחרים מקצועיים אתם חייבים לענות עליהם. שימו לב לגרף של nvda. הוא עמוס מדי, המגמה הולכת לאיבוד. המתנדים משתלטים על הסיפור ותהליך קבלת ההחלטות מתערער.

אם נביט על nvda באופן אחר. אולי כך, התמונה תתבהר

כאן אנחנו יכולים לראות את הגרף השבועי של nvda יחד עם רצועת ממוצעים ובתחתית הגרף את מדד rsi. יחד איתו, אפשר לראות עקומה נוספת. זהו ממוצע נע 13. מאחר ומדד rsi הוא מדד מומנטום, הקריאה שלו אמורה להיות שונה מזו שכתובה בספרים. אחת הטעויות הנפוצות היא שכאשר המדד חוצה את רמת 70% מעלה, הוא מעיד על מצב של "קניות יתר". אבל במגמת עלייה אין "קניות יתר" ואם תשימו לב, כאשר מתקיימת חציה של רמת 70% מעלה, המגמה מאיצה. וזה אחד מהסימנים שעליכם לחפש.

בוובינר הקרוב אדבר לא רק על זה אלא על כל הניואנסים המשמעותיים שמדד rsi יכול לספק לכם. וישנם לא מעט שאתם כנראה לא מכירים. וגם אם כן תנו לי את הקרדיט לחדד לכם נקודות שיסייעו לכם להתמודד טוב יותר עם המניות שאתם בוחרים.

הרשמה לוובינר המתנדים שלי בשני הקרוב:

https://bursagraph.activetrail.biz/eyal_lesson_202410a

דילוג לתוכן